Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


IMC KPP 1


24 November 2012 02:08 0 Atashinci(s)

                                           Assalamualaikum..
Hello peeps.How are you ? Sihat ? Alhamdulillah.Lama tak update blog.Takpe aku kembali untuk share story dekat kamu.Pada yang tak sudi tuh takpelah tak memaksa untuk korang baca pun.Sebelum tekan 'x' atas tuh follow lah blog sakai nie.Terima kasih.Kayy just straight to the point ok ? Hari ini aku and kawan baik merangkap BFF aku dari kecik pergi kelas teori untuk amik lesen motor,pagi-pagi dah kena bangun.Ohh shit dah macam kena pegi sekolah lah pulak kan.Aku sampai-sampai terus lepak kantin dengan kawan aku lagi sorang.Tepat pukul 10.00 pagi aku masuk bilik kuliah.Daftar nama dapat buku bagai.Kitorang duduk paling belakang sebab apa ? sebab ceramah nya bosan sbb tuh dah set awal-awal nak duduk belakang sekali.Kelas bermula.Dengar lah lama-lama tetiba ada seorang mamat nie duduk sebelah kawan aku(ada jarak utk org lalu)dia nie asyik pandang kitorang jee tak tau lah kenapa.Orang tengah gelak-gelak pandang.Lepastuh pandang lagi sampai waktuh rehat pukul 12.10,Dimana kitorang ada,disitulah dia nak ada.But time makan dekat kantin kitorang amik meja utk 4 orang punya tempat duduk tetiba budak perempuan cina datang sebelah aku rupanya dia nak makan.Then sorang lagi datang nie india pulak duduk sebelah alisha.Dan alisha bersuara'wah satu malaysia siot' aku dengan cina sebelah aku tuh gelak.Dah habis makan tuh nak masuk bilik kuliah balik.Duduk luar kejap sebab tak ada orang masuk lagi.Duduk lahh sekali budak lelaki tuh masuk pejabat dudk belakang kitorang.Tengok jam.Kitorang masuk dah bilik kuliah.Dia pun masuk jugak.Alahai -.- second teori dia duduk belakang,kali nie india pulak duduk sebelah alisha.India tuh lagi teruk.Asyik pandang jee.Pensil jatuh pandang,buku jatuh pandang,orang gelak pandang,ntah apa masalah dia pun aku tak tau.Second teori tuh jugak lah aku mula ngantok.Banyak kali menguap.Brrrrr -.- Ada seorang lagi mamat nie yg alisha suka.Lelaki baju hijau.Katanya comel,aku tengok biasa jee,comel sikit jee lahh :) Finally habis kelas teori pukul 3.00ptg.Macam-macam orang aku jumpa hari nie.MakNyah ada,Pengkid ada dua orang.Lelaki handsome pun ada.Hahahaha.Pengkid lagi sorang tuh duduk kelas kitorang.Aku ingat lelaki,sekali panggil nama dia perempuan daa ~ Nama dia apa ? Nama dia ERRA FAZIRA ,aku tak tipu ok! Nie kenyataan.Kalau tak percaya tanya alisha.Dia saksi.Nama artis kan.Btw dia comel au.Kalau dia pakai tudung mesti lagi comel.Haha.Minggu depan hari khamis nak pegi ujian komputer pulak.Hmm dah macam ujian dekat sekolah pulak.Alahai -.-'
Hmmm rasanya sampai situ dulu aku nak story.Next time aku story lagi ok.Terima kasih kerana membaca.Jangan lupa follow ok.Kay bye assalamualaikum.Have a nice day and Have a nice Holiday with your belove family :)

Sincerely me,

NURSAFIYRAA