Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


1 & 2 November 2012


07 November 2012 01:12 0 Atashinci(s)

                                            Assalamualaikum..
Hi semua,apa khabar ? sihat ? Sekarang dah cuti sekolah kan.Apa yang korang lakukan musim cuti nie ? huhu :) Tarikh atas sebenarnya tarikh birthday aku.Dah lepas dah tapi sekarang baru aku nak update sebab busy sangat tak sempat nak update tapi tak takpe asalkan aku nak dapat update story nie.Birthday aku tahun nie agak special lah jugak sebab budak kelas aku nak buad birthday party untuk aku tapi tak jadi sebab aku tak tau lah.Kay malam tuh ayah aku ajak pegi PIZZA HUT tapi tak jadi sebab kedai tuh ramai orang,then pi KFC.Belilah macam-macam kan.Dah makan apa semua balik rumah.Aku tanya adik aku*ada kek tak?* Adik aku cakap*tak ada,ayah tak beli* Aku pun percaya lah apa yang adik aku cakap kan,aku ingat sambut dekat kampung sebab tak ada kek kan.Aku balik rumah buka adik aku punya mainan KFC tetiba kaka aku masuk rumah bawak kek terperanjat aku.Oh My adik aku tipu.Then tiup lilin.Kek sedap woo,haha.Thanks mom and dad buad suprise mengejut.
     Keesokan harinya pegi dinner dengan budak kelas 4ert2.Janji pukul 3.00 mau ada dekat McDonald's Kota Kemuning tapi aku dengan afriena sampai lambat pukul 3.30 baru sampai.Sampai lambat ada sebab.Sebab banjir semua jalan nak pi McD.Alahai -.- Phone aku asyik bunyi jee,kejap mesej lepastuh kejap lagi call pulak,budak-budak dah kelaparan memang macam gitu.Tulah aku suruh order dulu taknak,nak tunggu aku jugak kan dah kelaparan.Padan muka.Haha.Aku sampai terus masuk McD then order.Aku dengan manager mcd dah kamcing lah pulak.Haha.Awesome.Tapi bila sampai nak order ada masalah.Anyway aku abaikan masalah tuh.Finally diorang makan jugak.Aku duduk meja VVIP,diorang duduk meja biasa jee sebab semua aku dgn fiena yg setelkan.Elok-elok aku tga makan tiba-tiba budak-budak nie nyanyi *Happy birthday sebanyak satu kali* Haha kurang ajar disitu.Kay dah makan apa semua nak pegi tasik kota pulak.Sebelum pegi katiey bagi aku hadiah.Wahhh happy siot aku.Actually ada banyak hadiah lagi tapi diorang tak bawak.Baguslah tak bawak kalau tak rasanya aku tak cukup tangan nak bawak hadiah tuh.Haha.Kay apalagi snap snap lah dekat tasik tuh.Tak sampai beberapa minit semua nak balik,hmmmm.Its okay.Aku akan rindu korang semua.Haha.AKU RINDU KORANG *menjerit* sedar tak sedar kita dah berkawan selama setahun :) ILOVEYOUFRIEND <3 Jangan pernah korang lupakan saat kita gelak tawa,pahit manis kita lalui bersama.If aku tak ada selamanya jangan lupakan aku tau :) Aku sentiasa sayang korang walaupun hanya setahun kita kenal.
        Ok.Sampai sini sahaja entry aku kali nie.Nak masuk gambar terasa malas lah pulak.Next time aku story lagi.Ok.Kay bye.Have a Nice day guys.MeLoveYou.
Assalamualaikum :D