Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Final Exam !!


22 October 2012 02:31 0 Atashinci(s)

                                            Assalamualaikum :)
Hello peeps and followers,How are you ? Sihat takk ? Al-maklum lah sekarang musin hujan kan.Final exam dah start time form start pmr,hummm.First dayy duduk dekat kelas AHR.Exam Tassawur Islam,haa nak menangis bila tengok soalannya,susah giloss.Dah lah baca sikit jee.Alahai -.-' Kayy stress disitu.Kawan aku cakap fikir logik akal jee,yeahh aku buad sbb kalau fikir logik maka senang lah sebab apa senang sebab aku hentam,haha :D Second day exam bm.Humm susah lah jugak walaupun bm kan,sebab kena buad karangan 350 patah perkataan.Errr satu helaian full.Rumusan sebanyak 250 patah perkataan,stress dibuadnya.Gila betul orang yang buad soalan form 4 nie -.- Annoying sungguh.Aku stress pasal exam math sebab soalan form three yang banyak masuk,alahai -.- dah lah buku form three dah dilupuskan,lagi pegi letak soalan form three,stressss !!


Final exam nie dah macam spm lah pulak.Sedang form 3 bergembira,form 4 terpaksa menanggung stress akibat exam nie.Apa pun cannot -.-'
Bilalah nak habis final exam nie,nak hantar buku teks awal-II malangnya kena study untuk exam nie dulu baru hantar buku.Sungguh lambat ini exam >.<
Study-study-study -.-

Banyak kena baca lagi.Science,perdagangan,sejarah kertas 3.
Alahai -.- Tolong jawabkan exam untuk aku.
Aku malas nak jawab,ngeee ~
Kenapa mesti wujud sejarah kertas 3 nie,menyusahkan jee.Dah lah kena duduk dalam kelas selama 3 jam.Aku rasa duduk dalam kelas tuh berasap bontot semua sebab lama sangat nak tunggu sampai habis masa,nak buad macam mana kann,kenalah biasa kan diri duduk selama 3 jam kann.Hehehe.Menyesal masuk form 4 lambat-II.Hummm :/ Aku pun dah bosan nak cerita pasal final exam nie.Hope esok boleh jawab,Amin-~
Kayy byee.
Assalamualaikum :)