Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


So Bad and I'm Stupid :'(


25 November 2012 00:39 0 Atashinci(s)

                                               Assalamualaikum..
Hello peeps.How are you today ? Sihat ? Alhamdulillah.Today aku pening kepala sgtsgt,sebab lepas aku fikir pasal aku punya keputusan peperiksaan akhir tahun teruk gila.Kawan aku tanya'dah check keputusan kau',aku pun cakaplah dah,dia tanya aku dpat nombor berapa,aku jawab nombor 17.Sekali aku check.Tulah hasilnya.Sungguh tak percaya.Aku check banyak kali,hmm dah sah sah tuh keputusannya.Aku rasa macam nak je sepak kepala aku sendiri tapi takpelah kaki tak sampai nak naik ke atas.Aku tak tau kenapa boleh dapat seteruk macam nie.Exam lepas tak ada pulak jadi macam nie.Nak kata aku tak study,aku study.Aku tak main-main pun.Hmmmm sokey lah benda nak jadi macam nie.Malam tadi time aku nak tidur tetiba aku terfikir pasal keputusan nie and tetiba keluar air mata.Ya Allah rasa macam nak jee ulang exam nie.Tak sanggup aku nak tengok slip nie :(  
Kalau tak nampak,tekan jee gambar tuh.ok.


Cikgu salah taip nie.Nie bukan markah aku yang sebenar.Hmmm.Aku tak percaya sekarang nie.Betul kee ni aku punya gred sekarang.Aku taknak cakap dekat sesiapa markah aku.Aku hanya tunjuk gred jee.Hmmmm.


Bandingkan dengan exam aku yang lepas.Aku nak nombor aku balik.Siapa yang rampas nombor aku yang lepas.Sakai muchh aku nie.Aku rasa nak jee sepak kertas atau cikgu nie,Aku tak puas hati sekarang.Macam mana boleh jadi macam nie.Hmmmmm.
Dahlah tga penat,tambah pulak masalah yg macam nie timbul mmg aku rasa nak jee tumbok muka aku sampai lebam atau sampai aku koma.Kebodohan apakah yang aku nie.Untunglah siapa yang dapat top10 tuh.Aku nak top10 pun susah.Takpelahh kan dah bukan aku rezeki nak dapat results baik.Asalkan tak kena tukar kelas.Aminn~
Buad masa sekarang nie aku taknak layan sesiapa difacebook mahupun ditwitter kecuali adik angkat aku.Dia bagi aku semangat semalam.Hmm thanks adikk.Aku Sayang Kau Gila.
Aku hilangkan stress hari nie dengan minum air chatime.Lega sikit.Kalau tak serabut aku dibuadnya.
Kay lah stop cerita dari aku.Not in mood.Have a nice day and Have a nice holidays with your family.Byebye.Assalamualaikum..

Sincerely me,
NURSAFIYRAA.