Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Merentas desa *Smkjk 2013


01 February 2013 00:18 0 Atashinci(s)

                                                Assalamualaikum..
Hai guys. Dah lama aku tak update blog kesayangan aku nie. Selalu dengar lagu dekat blog jee lepas tuh tekan pangkah atas tuh. Hehe. Tapi buka itu yang aku nak ceritakan sekarang, yang aku nak cerita sekarang nie pasal merentas desa pagi tadi bersamaan 1/2/2013 pada hari jumaat. Aku late pegi sekolah hari nie elehh bukan kena tahan pun. Aku park motor jee semua pandang aku, aku tak tau lah kenapa kan. Maybe sebab aku pakai baju kadet polis kud hari nie,apa sajalah. Kayy sampaisampai jee terus pegi kantin cari member,dah jumpa. Lepak breakfast kejap. Kayy diorang semua dah beratur ikut rumah sukan semua dan cikgu suruh mereka ke padang untuk buad senaman yee. Aku and geng kadet polis berkumpul jumpa cikgu Latif sebab nak tau checkpoint mana kitorang nak kena jaga an. Bla bla bla,maka kami mendapat checkpoint 9 dimana tempat lelaki B18 berlari.
Awesome doe ~ boleh ngorat diorang *tangan dibahu mata keatas lidah terjelir*. Cikgu yg jaga checkpoint 9 semua sporting belaka kecuali cikgu tuttt tuttt.Haa nampak tak permainan dia disitu? Haha gurau k gurau. Kitorang naik kereta cikgu Hartini pegi checkpoint 9 dalam pukul 7.20 gitu lahh, runner lari pukul 8.30 so lambat lagi kan. Cikgu ajak semua yg berada di dalam kereta tuh pegi breakfast makan nasi lemak free. Cikgu belanja kitorang, jangan jeles. Makan nasi lomak jee kud. Haha. Then dah habis makan terus gerak pegi checkpoint. Kayy runner lelaki dah sampai amik port dan mulalah tugas kitorang. Budak lelaki dogil bebeno kate ko orang cakap jangan melintas dekat depan sra dia melintas jugak,lastlast aku dengan anis pegi jaga budak dekat depan sra tuh haa pandai pun kau nak straight kan. Apa pon tak boleh budak lelaki nie. Jaga sampai pukul 9 then runner lelaki B18 habis maka berakhirlah tugas kami *ayat tak boleh bela* . Dah habis tuh aku loading kejap amik gambar guna kamera anis. Posing maut doe aku dekat tgatga jalan *tak ada kereta lalu k*. Dah habis dah semua tuh balik sekolah balik. Lepak lagi. Dapat upah from cikgu Latif. Thanks cikgu. Then cikgu suruh diorang beratur sebab nak umum pemenang bagai semua tuh. Nie markah keseluruhan merentas desa tadi :




1- Dato' Kelana (Kuning)
2- Dato' Bahaman (Merah)
3- Dol Said (Unggu)
4- Dato' Sagor (Biru)

5- Mat Kilau (Hijau)



Kay rumah biru dapat nombor empat,itukan awesome tuh. Maybe sebab rumah biru nie runner dia penat kud, ada yang pengsan tak, agakagak ? Blablabla cikgu bagi yang kalah balik dulu yeyy. First rumah hijau balik dulu kemudian kami rumah biru balik. Awesome. Aku balik lambat. Peace yoo ! Mesti korang cari aku kan time lari tuh. Tak jumpa kan ?
Aku main nyorok nyorok lahh kawan, adikadik :D 

Hmm rasanya tuh jee kud aku nak cerita, malas pulak nak taip pepanjang. Penat. Kay lahh bye. Korang memang awesome hari nie. Assalamualaikum....