Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Dua Ribu Tiga Belas


11 January 2013 05:21 0 Atashinci(s)

                                           Assalamualaikum :)
Hai.Selamat tahun baru guys. Sorry lambat wish. Tak ada masa nak update blog bagai nie. Okay, macam mana tahun baru baru,ada baik? Hehe.Bagi yang bersekolah tuh amacam sekolah best ? Best kan.Nie nak story pasal aku punya cerita 2013 nie. Malam tahun baru sambut dekat rumah jee tak pi mana-mana pun. Hmm sambut tahun baru dengan family itu awesome kay.But the way aku rindu tahun 2012, hmmm rindu nak lepak dengan budak ert2,nak jadi macam dulu lepak sesama. Sedar tak sedar sebenaenya kita dah berkawan selama setahun.wahhh tak sangka yang dulunya kita tak kenal satu sama akhirnya kita jadi kawan baik,wahhh miss gila.Sekarang(2013) dah tak boleh dah nak lepak sesama, balik sesama,makan dalam kelas sesama.Alahai sad nya lah.Sejak rombak kelas tingkatan lima nie hmm hampeh,sunyi kelas tak ada kawan dulu.Sejak budak ert 1 masuk semua berubah.Kelas dah sunyi,ert 1 sombong.Susah nak rapat dgn diorang. Haihhhhhh sadlife :( 
        Okayy tukar cerita pulak,tahun baru azam baru.Azam korang apa? Tak payah bagitau okayy.Bak kata cikgu aku,kalau korang azam korang tinggi,benda tuh takkan tercapai.Blablablabla.Abaikan.Tahun nie aku tak mempunyai azam kerana apabila aku mempunyai nanti takot tak tercapai.Aku cuma nak tahun nie aku nak kena hardwork,nak study bebanyak,dan banyak lagi sebab tahun nie aku espiemmm.Pakwe ? Ohh aku tiada pakwe mahupun boypreng bagai,dari tahun lepas aku single weiiiii.Kau hado? Single itu awesome kayy.Nie gambar first day sekolah sempat snap lagi pepagi buta tuh 

                                    
                                                   Tak shomel mana pun.
Datang sekolah jee terus cari kawan aku dekat dataran.Dataran? Dataran seri Akmal(smkjk)lahh.Alahai -.- takkan tak tau.Haha.Dengar pengetua bebel dan blablabla.
Kayy itu sahaja cerita untuk hari nie. Maaf kerana lewat mengupdate cerita yg dah lama nie.Kayy bye. Have a nice day :)
                                                       Assalamualaikum :)